En vanlig dag..

Nu ska här bloggas efter en helt vanlig dag, som vilken annan dag som helst :)
Det kommer också ett litet schema på "En vanlig dag enligt Emily´s regler" ;) Ungefär så ser mina dagar ut, men med tanke på att pålle sovit ute slapp jag packa hö och liknande (så egentligen brukar stallet ta drygt fyra timmar om Whisky inte är ute över natten) :3
Idag mycket tråkigt, inte gjort nästan någonting - fixat bloggheadern, kikat runt på diverse hemsidor och som sagt varit i stallet och pysslat med min häst, som var på väldigt dåligt humör idag pågrund av det "härliga" vädret.
Sen inte hänt så mycket mer, så jag tänker inte tråka ut er alltför mycket dock, som att berätta att vi åt räkmackor till middag, onödig fakta typ.. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0